söndag 11 augusti 2013

Vår sänggavel ala Elin Kling


Hejsan hoppsan!
Välkomna till obäddade sängars hus får jag väl säga, eftersom vi har obäddat på varje foto jag tar, heh!
Nå, dagen har verkligen varit bråd (igen en gång) och det finns absolut viktigare saker än att bädda sängar isånafall, kan jag väl tycka.
Dessutom är det hälsosammare med obäddade sängar än med bäddade, påpekar hubben alltid när jag ojar mej över saken.
Jag var inte riktigt övertygad över hans påstående och var tvungen att googla för att utesluta
att han bara säger så för att trösta mej.
Hittade faktiskt bevis på den saken! Kan du läsa här .
Hah! Så nu visar jag vår obäddade säng med gott samvete.

Tänkte nämligen att ni kanske vill se den nya sänggaveln som jag sist och slutligen beställde istället för att göra själv. Den blev faktiskt billigare så!



Väntar som sagt ännu på HM:s sängkappa.
Var tvugen att sända tillbaka den som kom, eftersom någon fiffig lyckats fnula ner ett lakan med måttet 140x200 i förpackning märkt 180x200.


Nu skall jag nog hoppa i duschen efter dagens svettiga workout.
Har flyttat möbler och mappar till min nya arbetsplats. Lite i sista minuten, jag vet...men det fanns inte rum där tidigare eftersom rummet inte blivit tömt förrän nu.
Sen kan jag dra på mej festblåsan och sätta mej i fotändan av sängen och dra mej själv i hårtestarna och kännna mej såååå Elin så! ;))
Ha en skön kväll fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails