torsdag 8 augusti 2013

Att se bra (ut)


Halloj på er alla!
Har ett litet dilemma här.
När vi var på roadtrip så sa mina brills upp kontraktet.
Inget under i sej, de har suttit på min näsa i 7 år, tror jag.
Brillsen är fixade så att de håller ihop nån vecka eller två, men det är nog dags att skaffa ett par nya.

Var in till optikern och prövade sgs hela sortimentet, men det slutade med att jag gick hem med tre st bågar som jag har på prov.
Överst på första bilden ett par Jimmy Choo (höstens nyhet), under dem Guess (förra säsongens) och underst att par från Ralph Lauren (höstnyhet).


 Jimmy Choo


 Guess


Tror att valet står mellan Jimmy Choo ocg Guess, tycker att Ralph Laurens är lite väl smala och vill nu ha ett par i lite större modell.


Vet ingen annan donna som klär så bra i glasögon som vackra Efva Attling!


Ha en finfin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails