lördag 17 augusti 2013

Sova, sova, sova-säng, säng, säng


Gomorron Lördag!
Åååh vad jag har sovit länge och gott inatt!
Blev verkligen lite si och så med sömnen inne i veckan nu sen jobbet sparkat igång igen.
Som jag nämnt är arbetsplatsen ny för mej och det går åt maassor med tid till att sätta sej in i det nya systemet och att ordna alla praktiska saker.
Sen är det ju lite spännande också så när man jobbat till sena kvällen är det inte så självklart att sömnen infinner sej sedan när det är dags att varva ner.

Nå, inatt har jag iallafall sovit som en "stock"!

Sen Beach House lakanen gjorde entre hos oss, har inga andra lakan kommit över tröskeln för de är verkligen supersköna!
Men nu börjar jag verkligen längta efter lite nya mönster och hade hoppats att Beach House hade kommit med något nytt i höstens/vinterns kollektion. Något i svart-vitt.
Men nej.

Så nu har jag börjat snegla på dessa lakan från Zara Home.
Härliga, tycker jag!


Visst är de nya lakanen från Beach House också fina, men vill man ha svart-vitt så vill man!
Njut lördagen fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails