måndag 19 augusti 2013

Att "go bananas" del 764!



 
 Bilder: Pinterest 

Tjingeling på er!

Ni vet ju att när jag går igång på något så då gör jag det ordentligt!
Nu är jag där igen.
Och som ni säkert redan har gissat är det Adnet spegeln som får mej att "go bananas"!
Kan ju inte precis påstå att jag är först ute med denna eller så.
Den har ju typ 60 år på nacken redan och jag, jag tar min tid att smälta "nyheter".
Men nu så. Nu är jag redo.
:)
 

 Men säg mej. 
Är det riktigt friskt att betala över 900€ för en spegel?
Nä, trodde väl det.
Undrar om man inte kunde fixa en själv!?!
Sedärja!
Kommer att bli en sömnlös natt igen.
Håhhååjaijaa!


Hoppas att ni, vettigare människor, iallafall får en skön kväll och riktigt god natt!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails