måndag 5 augusti 2013

Den effektivaste dagen


Hallå igen! :)

Uj, uj en sån effektiv dag vi haft idag!
Har hunnit besöka nya jobbet och nu kliar det i fingrarna att sätta igång ska ni veta!
Har pratat viktiga samtal. 
Cyklat till beachen som ligger fem minuter från vår ytterdörr och sett tösen (och andra galningar) hoppa i plurret.
Besökte bion med hela familjen (Monsters-filmen).
Besökte barndomsbryggan.
Fixat tacomiddag och avnjutit den (min och hubbens med lchf-wraps).
Och nu har vi just bakat semlor.
Känns nästan som om jag är redo att växla från semester"mode" till vanliga lunken"mode".
:)


Försökte mej på ett nytt spektakel (skyller på "konstnären", som tyckte det var en superbra idé;).
Att fotografera i farten. När man cyklar. Hahaa!
Nåja, ni ser ju själva.
:)



På vägen till lokala "stads"beachen i gamla hamn cyklar vi förbi en massa mysiga gamla båthus där gubbarna donar på med sina båtar. Hur idylliskt som helst!



Minns inte om jag berättat det tidigare, men på denna stranden har hubben och jag träffats för första gången en gång i tiden.
 



Det blev hopp efter hopp efter hopp...




 
Den dagen tösen/gossen bestämmer sej för att hoppa från hopptornet, där den högsta avsatsen är 7,5m (tror jag, rätta mej om jag har fel) så blundar jag!
Dessa galningar (förlåt) hade nog inte sina mammor med.
Eller så blundade de också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails