onsdag 7 augusti 2013

Den bortglömda söndagen


Hej på er!
Vet ni, nu myser jag. 
Här mullrar nämligen åskan! Som jag har väntat på den hela sommaren!
Det blir väl ingen riktig sommar utan ett ordentligt åskväder, och jag har inte upplevet ett enda ännu denna sommar!

Gårdagen tog oss på roadtrip tur retur till Tammerfors i ett av hubbens ärenden och eftersom jag inte har något speciellt att "posta" angående det (iallafall än) så tänkte jag visa lite bilder från båtturen vi gjorde i söndags.
Tösabiten har ju sgs totalvägrat båt denna sommar, vilket har gjort vårt seglande lite svårt eftersom vi alltid måste placera henne någonstans om vi vill ut. Då har mumma oftast varit den som "valt" att stanna hemma med henne. 
Ibland är man tvungen att ta till lite opedagogiska, själviska och ohälsosamma medel för att komma nånstans, så i söndags gav vi oss iväg utrustade med godis och ett löfte om att inte hissa segel.
Men vi var alla med. Och vi kom oss iväg. Ut till havs.
Jeiijj!!!
:)





 Hugo vid "bardisken".


I något skede fick kidsen för sej att testa om man kan ta sej in och ut genom takluckan i kojen i fören.
Visst kan man det.
Om man får en hjälpande hand/ben.



Sol i hjärtat, sol i sinnet!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails