torsdag 15 augusti 2013

På silverbricka


Tjingeling!
 Ni vet känslan när man tar fram ett plagg man inte använt på tid och evigheter och hittar en peng i fickan?! 
Då blir man ju bara såå glad, eller hur!?
Samma känsla fick jag idag när jag bökade runt och plötsligt hittade den bortglömda silverbrickan från Day Home.
Den hade inte ens sett dagens ljus än, utan glömts bort i sin kartong med skyddspåse, bomull och annat lull-lull.
 

Nå, nu skall den i användning iallafall!
Visst är den fin med sitt fina paisleymönster!?
 


En del av de fina och väldoftande grejerna från Byredo får ställas fram på silverbrickan för att "komma till sin rätt".


 
Sen hann jag också hämta ut mina nya brills i språnget mellan ett par möten idag på eftermiddagen.
Japp, det blev dom från Jimmy Choo.
De får ligga på brickan över natten.


Nu skall jag ta en titt på det sista av Ernst för denna säsong, sen blir det sängen.
Nighty night på er!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails