onsdag 21 augusti 2013

I väntan på...

Bilden lånafd från Slettvoll

Tjolahopp!
Dagarna flyter ihop och det är jobb, jobb och åter jobb på agendan.
Däremellan försöker man hinna vara lite mamma också, men tyvärr måste jag medge att det gått lite sämre med den uppgiften denna vecka. 
Som tur har jag underbara mamma och pappsen som hoppar in och hjälper när jag inte räcker till.
Nu är vi dock på den bättre sidan av veckan och jag kan redan se veckoslutet hägra där framme.
Min Gud så jag ska sova detta veckoslut!
Och förhoppningsvis segla!
Vattuman som jag är, är jag helt beroende av vattnet för att finna den totala ron och stillheten.
Mannen är hemma och vänder över veckoslutet också, enda haken är att han drabbats av ischias.
Håller tummarna att han inte drabbas ryggskott också.
Ha en skön kväll fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails