fredag 1 oktober 2010

Freitag på stången

Hallå härliga fredag!
Jag tycker det tyska namnet för fredag är så fint...att vara fri, det är ju just så man känner sej en fredag, eller hur!?! =)

Som jag berättade tidigare blev tösabiten sjuk för ett par dagar sedan och hon har haft rejält med feber...över 39 grader. Jag vet inte om hon inte märkt detta själv eller om det är åldern som gör att hon trots detta knappt dragit av på takten alls för den skull...
Igår när jag kom hem från jobbet (nej, hon var naturligtvis inte ensam hemma bevars!!..utan hennes pappa hade möjlighet att stanna hemma med henne denna gång) var hon fullt sysslesatt med att skapa och rita...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Sen har takten bara ökat sen dess...Vi har en "stång" mitt i vårt hus som jag alltid undrat om den nödvändigtvis måste vara just där den är, och nu vet jag det! Tösabiten har just demonstrerat vad den är till för!! ;)
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
(Tror minsann att hon håller på att bli frisk nu!!;)


Ikväll skall vi mysa för fullt. Det var egentligen meningen att vi skulle gå på fest, men nu är ju detta inte möjligt så vi har laddat upp med en massa gott...vi vuxna ska njuta av hummer och lite gott vin, minsann!

Jag önskar er alla
Image Hosted by ImageShack.us

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails