torsdag 21 oktober 2010

SPUNK

Hallå där kära bloggisar!

Som ni märker har det varit ganska glest mellan inläggen här på sista tiden...
Det blåser förändringens vindar här på alla fronter och jag fnular som bäst på en massa nya grejs till bloggen. När man surfar runt i bloggvärlden ser man ju så mycket vackert och blir så full av inspiration, och ni vet vad dom säger..."kunskap/vetskap föder smärta" (tieto tuo tuskaa) och just så är det i mitt fall!  Jag vet precis hur jag vill ha det och är n ä s t a n där, men så blir det grus i maskieriet och tekniken vill inte som jag...jag får spunk!!

Image Hosted by ImageShack.us
Som tur har vi höstlov denna vecka, och varvar därmed "spunken" med biobesök, mys, gooda middagar (och eterrätter förstås) och mycket annat! :)

Kanske, kanske får jag tekniken att förstå vad det är jag vill och isåfall kommer ni ganska snart att få se ett och annat nytt i layouten här!

Ha det gött tills dess! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails