tisdag 5 oktober 2010

EE

Har ni märkt att jag lagt till en blogg i min blogglista? Nähe.. Då kan jag upplysa om att det är denna jag talar om!
Ester Elenora
Image Hosted by ImageShack.us
Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Ingen har väl undgått att se deras underbara sjalar/scarfar som florerar på varje blogg och hemsida just nu!? Själv är jag stormförtjust i dem! De har också klänningar och tröjor/koftor som är ljuvligt romantiska och feminina, men samtidigt trendiga och käcka! De har det!

Här är några bilder från deras hemsida också...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Väldigt fina bilder tycker jag! Härlig stämning och duktig fotograf! Jag är såld...igen en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails