tisdag 12 oktober 2010

Cravings

En mörk kväll när allting är tyst...grynen har somnat, soffan gapar tyst med sin tomhet. Ingen som "flippar" kanaler bredvid mej eller tänder eld i spisen trots "ruggigheten"...Det är då den sätter in! Megacravings!!
Skulle ju inte köpa några kläder på ett par månader...eller ett halvår!!!

Försöker med all makt hålla fingrarna i styr, inte klicka!! (men det är ju så enkelt!!)
Behöver absolut ingenting!! (men de är ju föör ljuvliga!!)
Det blir ju så dyyrt! (en fis i rymden!!!)

Jag vet, jag vet...det finns en benämning på detta...

Shoppaholic!!

Här är "föremålen" för mina cravings denna gång..
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Ester Elenora från Miss Greta

och...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Odd Molly

Men jag kan, och jag vill...
vara ståndaktig!! =)

En härlig tisdagskväll till er!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails