söndag 3 oktober 2010

Pinglans Pillerburkar

Godkväll i stugan!

Nu tror ni (som reagerat på rubriken) förstås att jag har för avsikt att göra en offentlig inspektion av medikamenten i mitt medicinskåp idag..;) Näpp! Så är inte fallet!

Den senaste tiden har jag dock "lidit" av tygdille, men jag tror faktist inte att det finns någon medicin mot det! Kan nämligen inte låta bli att ta en tur in till tygaffären varje gång jag rör mej på stan och senast kom jag hem med en hel del nya tyger...
Image Hosted by ImageShack.us

Denna söndag blev en riktig skapar-dag för största delen av familjen. Gossen har ritat, klippt och tejpat för att få till ett flygfält med startbanor och sånt.
Image Hosted by ImageShack.us
Gossen sitter i sin Handy Man-pyjamas och pysslar. Lite barnslig kanske för en såpass stor gosse, men jag tycker den är såå sööt!! :)
Tösabiten har också hållit på och målat, ritat och klippt...mellan varven...hon hinner med så mycket den tösen! ;)
Image Hosted by ImageShack.us
"Mamma! Nu ska du säga: Ojdå, nu kommer MORRAN!!!" ;))

Jag plockade fram mina tyger...
Image Hosted by ImageShack.us
 ...och plitade ihop ett par runda dynor med rynkning i kanterna...s.k pillerburkar!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sådan var vår "vilo"dag denna vecka! Hur har du tillbringat dagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails