onsdag 29 september 2010

Rosa onsdag

Image Hosted by ImageShack.us
Tösabiten i en "pigg" ballongklänning från PompdeLux.

Tjingeling bloggisar!

Denna onsdag får med all rätt gå under benämningen rosa onsdag! Jag har nämligen aldrig i mitt liv sett så mycket rosa, så mycket tyll och så många rosa benvärmare på en och samma gång som denna onsdagskväll!! För att inte tala om så många små söta "prima ballerinor" som förväntansfullt stod och tummade sina lager av tyll eller snurrade en hårtuss mellan fingrarna medan de med stora ögon iakttog sin "nya" danslärare som spänstigt och graciöst presenterade både sej själv och danssalen för töserna.

Jo, våran tösabit har verkligen fått upp ögonen för det här med aktiviteter och idag verkade hon lite hängig strax innan vi skulle iväg till baletten, men det var absolut inget att diskutera...hon skulle dit, punkt och slut! Det riktigt lyste om henne när hon kom ut efter "lektionen" och saken var biff...hon skall bli "prima ballerina"! Väl hemma igen var hon riktigt hängig och jovisst, hon hade feber!!
(Men primaballerina skall hon bli, slutdiskuterat!;)

För att uppväga det rosa tyll-gullet kan jag visa det "lilla lila" som tagit plats i en rottingstol. Rottingstolen skall så småningom uuuut, för jag hittade en svart gammal trästol i min mammas och pappas uthus som jag tror kan bli riktigt snygg bara jag klär över stolsitsen först. Den lila dynan väntar på nya dyn-kompisar, men de är inte så lättfångade i en småstad...
Image Hosted by ImageShack.us

Nu skall jag bänka mej framför TV:n en stund och dra efter andan...kan tänkas bli en orolig natt i stugan!
Ha en skön onsdagskväll, you all! =)

1 kommentar:

  1. Va fin den blev...kudden... de va inte lite arbete med alla extra knutar och loopar i början,
    hoppas garnet blev snällare längre fram!

    Kram från pinglemor!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails