lördag 9 oktober 2010

Tösabit med SISU!

Hallå i höstnatten!

Det var länge sedan jag varit här känns det som...och det finns ett par orsaker till det. Onsdagen var ju tösabitens balettdag och, kan ni förstå...på torsdagen vaknade hon igen med en feber på 39 grader, preciiis som veckan innan efter baletten! Det måste helt enkelt vara för kallt för stackars liten där...kan inte komma på någon annan orsak! Måste skaffa henne en sån där rosa (vad annars!?) balettkofta/bolero så att hon har varmt och skönt om armarna också när hon virvlar runt i danssalen!

Samma dag tar även min dator och spelar mej ett spratt...den kraschar...för tredje gången inom ett år! Och denna gång var alla foton "safe" men tyvärr var även min backup "mos" så det gällde att installera alla program och inställningar igen...och när jag säger alla så menar jag alla, tom alla fonter jag sökt och provat fram (för att inte tala om alla inloggningskoder och lösenord som låg i tryggt ( trodde jag, hah!!) förvar i min inbox...minst sagt frustrerande!!! Nåväl, igårkväll blev datorn såpass klar att jag kan använda den igen och e-posten funkar också nu så det är väl bara att tuta och köra igen! =)

Idag har jag varit heelt busy men andra saker, men jag kan berätta mer om det senare. Nu visar jag några bilder på en mycket blek och hålögd tösabit som har en så stark drivkraft att skapa att hon inte kan ligga stilla längre stunder utan måste upp och skapa mellan varven! Hon har SISU, det kan jag lova! =)

Image Hosted by ImageShack.us
Liten Tösabit har kommit på ett finurligt sätt att förgylla även mina arbetsdagar...hon dekorerar min time scedule med allsköns små vackra bilder. Här är det härliga nyckelpigor! =)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Javisst är det! Love i mean! Av allra största sort! Chill Norway dom kan!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sen plötsligt tar febern ut sin rätt och liten behöver vila!


För att en stund senare vara i full gång igen...måste ju hjälpa mamma att rengöra skålarna efter baket! =) Och här går det undan igen...turbospeed! ;)
Image Hosted by ImageShack.us

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails