söndag 3 oktober 2010

I kea!?

För någon vecka sedan märkte jag en lapp som hängde på anslagstavlan på mitt jobb. Det var en inbjudan att hänga med på den årliga höstresan till Ikea.
Nääh, tänkte jag. Vad skulle jag dit och göra?! Behöver ingenting. Absolut ingenting!
Hemma igen efter jobbet. En ledig stund. "Ingenting" att göra för stunden. Skulle kanske kolla lite på Ikeas hemsida...om de har fått in något kul för hösten...knappast...jag behöver ju ingenting..??

PANG! Here we go again! =))

Image Hosted by ImageShack.us
Nämen kolla här! En massa vackra servetter i just dessa mönster som jag för tillfället är så förtjust i...

Image Hosted by ImageShack.us
En perfekt julklapp för tösabiten, ju!!

Image Hosted by ImageShack.us
Dessa behövs absolut för att skapa stämning inför jul- och nyårsfestligheterna!

Image Hosted by ImageShack.us
Möbler som skulle hjälpa mej att skapa just den förändring jag strävar efter... 

Image Hosted by ImageShack.us
Stämningshöjare i precis rätt stil och prisklass!

Image Hosted by ImageShack.us
Vilka vackra tyger!!
Bilder: Ikea

Ja-a du...det var mycket jag b e h ö v e r, utan att jag ens hade en aning om det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails