torsdag 14 oktober 2010

Burberry

Image Hosted by ImageShack.us


Hallå där! =)

Här snöar det och stormar så att man tror taket ska flyga av, så dessa härliga bilder från Burberry passar verkligen perfekt idag!

Underligt det där med reklam (eller är det så underligt egentligen?!!) hur den kan påverka oss. Lite vackra bilder som tangerar dagens väder och VIPS! ...så känner man behov av att införskaffa just dessa prylar på bilden! =)
Nåja, visst är det fina väskor och sanningen är att jag har gått med mina väskor aaalldeles för länge för att ha kvar något av min "trovärdighet" inom "väskvärlden", men lite förnuft har jag ändå kvar...och nöjer mej därför med att  beundra dessa väskor endast på bild denna gång! Men fina är dom...enligt min mening! Tack för mejlet iallafall Burberry! ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails