fredag 15 oktober 2010

Marockanskt brickbord

Tjosan!

Så var det igen freedag! Härligt!! Myskvällen väntar och allt är frid och fröjd...nästan! Är lite harmsen på mej själv faktiskt! Förra lördagen gjorde jag ju en snabbvisit till Indiska i grannstaden och där stod jag och tummade på ett marockanskt brickbord, ni vet ett sånt med en stooor mönstrad "silverbricka"...expediten sa att det var det sista exemplaret och att det skulle bli mitt för X euro. Det var inte speciellt dyrt faktiskt...och väldigt fint! Men...det blev kvar i butiken...gaaah!! 
Vad får jag se idag när jag rattar in favvobloggen... jo ett dylikt bord från Tinek. Plötsligt faller pusselbitarna på plats...det skulle ha suttit perfekt framför vår soffa...vi bytte matta för ett par veckor sedan och nu ser det lite tomt ut framför soffan och det var ju just det bordet som fattades inser jag nu!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Bild: Tinek
Nå, nu blir det iallafall myskväll...med eller utan brickbord! ;)

Image Hosted by ImageShack.us

1 kommentar:

  1. En härlig marockansk inrednings butik på Andra Långgatan 22 Göteborg, dom har även en webbshop för de som inte bor i Gbg eller är mer bekväma av sig ! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails