lördag 21 september 2013

Zara Home

Zara Home

Zara Home by alyas featuring Maroc


Zara Home har öppnat butik i Stockholm har jag hört.
Kunde komma en butik till finnbyn också, tycker jag.
Men än så länge får vi nöja oss med att postordra, och vi får väl vara glada att vi har ens den möjligheten. 
Sen har ju ellos en del av deras home sortiment också.

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i guldiga detaljer eftersom allt skulle vara i guld under min barndom, "been there-done that" lite. Men nu märker jag mej börja tina upp för det guldiga lite igen.
Speciellt ananas-lampan från Zara skulle jag gott kunna ta hem. 
Men då skulle jag nog använda den utan skärm såsom denna fina tjej!
Kolla in hennes blogg, helt jättefin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails