torsdag 26 september 2013

Det var en gång en sommar...


Gokväll på er!
Eftersom det inte händer något annat här just nu än kuskande av gryn kors och tvärs, tömning och fyllning av tvättmaskin/diskmaskin och springande i matbutiker mellan det vanliga jobbet så tänkte jag visa lite bilder från Villa SommarRo (sommarstugan) ikväll.


Bilderna är på inget vis stajlade eller stugan ens städad för fotograferingen, utan bilderna är tagna i somras när jag för första gången hade mej mej den nya kameran till villan och ville testa den lite.
Inställningar och fokus är inte riktigt tipp topp, ej eheller städningen, men jag tror aldrig jag visat övre våningen på bloggen förut så här kommer lite bilder även därifrån.
 

Sommarstugan är alltså över 100 år gammal och renoveringen påbörjades innan grynen blev födda, men sen gick det ju som det ofta gör när man får barn.
Allt annat sätts på paus. 
Således saknas det lister och dylikt, men "that´s life"!
:)



Myggnätet hänger mitt över golvet bara för att det är så mysigt att ha koja under det.
Grynen (främst tösen) brykar bädda åt sej därunder och breda ut alla sina leksaker där.
 

Sovalkov.
 

Utsikten ut mot balkongen och viken från sovrummet.




Det var väl vad jag hade att bjuda på ikväll.
Skall försöka förkovra utbudet lite till imorgon,
då är det ju ääntligen frredaag!
Jippie!
Ses, hare gött!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails