tisdag 3 september 2013

Insnöad..


Jo, det är just vad jag är det.
Nu är det ju inte så att vi fått vinter eller så, men kanske det beror på att 
jag legat inne flera dagar med macen på magen mest hela tiden.
Då blir det googlat både ett och annat kan jag lova.
Kanske, kanske att en varningsklocka borde ringa nånstans att "man rör sej i fel league" 
eller nåt, när man googlar 
"white house"
i jakt på sitt drömhus.


Som man ropar får man svar, sägs det.
Men det allra pråligaste rensade jag ju bort. 
Vill ju inte bo med vakter och turistmassor hängande runt knutarna heller.
Men det som blev kvar var ju inte så dåligt det heller.

New England stil eller helt skandinaviskt spelar ingen roll.
Bara det har den rätta känslan.
Och fönstren.
Och dörren.
Och trappan.
Och trädgård.
och helst skall det vara...
en patricervilla.

Så, då var det sagt.

Jag sa ju det, insnöad!


Nå, nu skall jag lyfta bort macen och gå och fixa kvällsbit till kidsen.
Imorgon blir det jobb igen.
Jepp, jepp
:)

Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails