söndag 29 september 2013

Full rulle Söndag

 
Hej på er!
Oj så skönt det är med långa sovmornar och utdragen frukost utan någon som helst stress!
Att sitta med gossen och trolltösen och bara ta det lugnt vid bordet.
Men så svårt det är att få dem att äta?!
Man får locka och pocka och till sist går de med på att ta sej en smörgås eller en joghurt...
Sen när de väl kommit till bords är det hur mysigt som helst!


Idag var det tösernas tur att gå på bio.
Jag följde med denna gång medan gossen åkte med kompisar till en annan kompis.
 


Sen var det lek igen.
Oj, vad jag njuter när jag hör fnitter och skratt från barnens rum!
Idag var det verkligen det.
Tösen med kompis i sitt rum och i gossens rum var de en handfull, men det kunde jag inte ta foto på
kaoset där var ingenting jag vill föreviga på bild...
;)


Stämningen var också i topp vid matbordet.
Två kompisar hade redan tyvärr hunnit åka iväg, men jag måste säga att jag njuter av att se 
alla dessa barn ha roligt tillsammans.
En välsignad dag, om jag får säga!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails