tisdag 24 september 2013

Laddar upp


Gokväll i stugorna!
Hoppas att ni har det bra!?
Vi vaknade i morse till ynka 4 plusgrader så det blev att i all hast rafsa fram 
lite varmare kläder till kidsen. 
Lyfte också in mitt lilla olivträd och det blev ödsligt tomt på trappan.
Efter jobbet tog jag en hastig tur till blomsterhandeln och kom hem med en rostig fulsnygg låda
och lite höstfina växter som jag skall arrangera när jag får tid.
Än så länge står de kvar i lådan på trappan och väntar...


För några dagar sedan hade vi ju ännu +20 grader ute och då kändes nog paketet med 
Uggs adirondackkängor lite malplacerade, 
men idag känner jag mej som att jag äntligen, för en gångs skull, är ute god tid.

Har i flera år kört med Uggs "stövlar" för att de är så varma och sköna, men de flatbottnde är ju inte speciellt snälla för foten så nu tänkte jag pröva på denna modell som varit pop i ett par år redan.
Har också testat Sorels "canadaboots" men har svårt att hitta en lagom nummer för min fot.
De tycks alltid vara lite för små eller så för lösa nånstans.

Nåja, 
vi laddar alltså upp både för höst och vinter på samma gång...
men nu är det nog dags att ladda upp för morgondagen.
Natti, nattipå er!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails