torsdag 5 januari 2012

Tine K Spring 2012

 Trevlig trettondagsafton alla glada! =)
Japp, idag är den verkliga "julklappsutdelningsdagen" egentligen, eftersom det var på trettondagen de tre vise männen äntligen hittade Jesusbarnet och överräckte honom sina gåvor.
Hos oss är julen inte ännu undanstädad, men sinnet är nog mera inställt på våren än julen trots det. 
Nu i dagarna trillar de nya vårkollektionerna in tätt på varandra och styr onekligen in våra tankar mot varmare och ljusare årstider. 
Och jag, jag v ä l t r a r mej! Just det. Jag fullkomligt vältrar mej i alla härligheterna och bara k a n inte rensa bort och prioritera.
Så därför dränker jag nu er i en flod av allt det vackra.
Photoshop och jag. Nej, vi kommer nog aldrig att bli vänner. Jag vägrar krypa till korset. 
Därför blir det inget kollage, utan en floood. Håll till godo-eller logga ut.
Hur som haver...Ha det bäst! =)




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails