torsdag 26 januari 2012

I Love Loppis

 Fy sjutton vad jag gillar loppisar alltså! 
Så avkopplande att ströva omkring bland "bråtet" och leta fynd...man känner ju sej nästan som ett barn på skattjakt. Nä, inte nästan, utan det är just så man känner sej (åtminstone jag).
Var inne en snabb sväng igår och fyndade då dessa metallboxar som jag genast norpade under armen. De är ju perfekt att ha i arbetshörnan och fylla med pennor, tejp och annat smått som annars dräller omkring. Fina är de ju också!
 Här undrar jag nog lite om det kan vara tankens kraft som såg till att de kom i min väg...har ju gått omkring och funderat på var jag skall få tag på boxar med detta stuk... ;)


Tror jag skall fortsätta med den tanken, men denna gången skall jag "think even bigger"...

Like this: 

Ha en finfin dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails