måndag 23 januari 2012

Att ge något


Haj på er! :)
Detta inlägg får bli en kort reminder om något som jag tror på...det du ger till andra får du tillbaka! Dvs när du är glad och vänlig mot andra så är det så människor kommer att bemöta dej med. Finns ju så många ordspråk för detta och jag tror inte någon skulle bemöda sej om att hitta på sådana ifall det inte låg något bakom dom. Det säger väl sej självt... ;)
Som ni ser är jag också inne på lektion två av mina photoshopstudier och har äntligen fått ett foto att någotsånär passa i en ram (som dessutom är böjd i kanterna-duktiga jag!!;) och fått metallclipsen att rymmas med på bild trots att den är utanför ramen...jaja, det tar sej minsann!! Lite för mycket "dropshadow ser jag nu, men hey!... det är min första bild med ram! Hahha..skam den som ger sej...och vet-ni-vad!? Jag tar tillbaka allt illa jag sagt om photoshop. Det är ju suveränt! ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails