måndag 23 januari 2012

Ny vecka


 Halloj nya vecka!
Hoppas att er vecka har börjat bra fina bloggisar!?
 Jag hoppas att ni inte blir förskräckta här nu... ;) Ni ser, jag har ju börjat experimentera med photoshopandet och diverse digitala scrapbooking attiraljer...och jag måste ju erkänna att fastän "learning by doing" är en inlärningsstil som passar mej (ganska långt) så hade det nog kännts bra med en mentor här...Men, men...nu e jag en bit på väg och tänker inte ge upp denna gång! Det är ju riktigt roligt, vettja!! :)

Här har jag plockat ihop lite grejer som jag gillar...den vita vikskärmen/vikväggen kommer från ellos. likaså fågelburen, hamishlyktan och plåtpallen. De tre nålhamrade metallboxarna kommer från
au maison. Gillar, gillar!!

Nämen nu så skall jag rusa vidare...ha det gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails