måndag 30 januari 2012

En väska för min mac

 

Gokväll på er!
Ja, vad kan man säga...tempot blir verkligen ett helt annat när man är bara en vuxen i huset. Jag tror aldrig jag varit så sen en morgon förut...men klarade det just och just. Puuh!
Kvällen har som vanligt varit ett enda förande, hämtande plus att den ena kidden behövde skrubbas ren och därför tog ett låångbad...så svårt att få dem ur badet sen de väl en gång kommit i. :)
Jag har en liten stund för mej själv nu sen de somnat och skall googla runt lite. Skulle nämligen vara i behov av en väska som kunde rymma min lilla mac...finns ju massor med snyggingar därute, men vill ha en som inte är för fin utan snygg men vardaglig tillika. Vad sägs om dessa från Campomaggi?
De är väl supersnygga, eller vad?!




Nämen uj...så trött jag är, det är nog dags att knyta sej ganska snart...
Sweet dreams folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails