torsdag 26 januari 2012

Borde


 Gokväll fina bloggisar!
Det är en urlakad och megatrött working-mama-fru-bloggis i den här ändan av "trådlösa" ikväll. Har så många "borden" just nu och en del av dem är jag tyvärr tvungen att "skyffla över" på snälla maken J. En sak som jag dock mååste göra själv är att tänka igenom min och barnens resegarderober så att jag hinner skaffa det som saknas och tvätta upp och stryka det som tvättas och strykas bör.
Den som känner mej vet dock att jag har en benägenhet/vana (som dock blivit så vanlig att man kan kalla det personlighetsdrag), att rafsa ner allting (och då menar jag  a l l t i n g som jag tror mej behöva) sista kvällen/natten innan. Och ni hör ju själva hur praktiskt det låter. NOT.

Sen vill man ju gärna ha en genomtänkt, fungerande och chiq resegarderob och inte febrilt behöva rafsa igenom kläderna senare medans man funderar hur man tänkte i packande stund. Nej..been there, done that. Nu skall det bli ändring på torpet!
 Så nu sitter jag här och skrapar mej i huvudet och funderar...medans armarna känns allt tyngre och tyngre. Tror minsann att jag lider av nåt slags  packningstrauma/fobi. Men det skall gå! Det skall det. Måste.
 Bilder från Pinterest
P.s Kan berätta att "für Pampille" är näästan färdig så ni skall få se vårt lilla DIY projekt under veckoslutet!
Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails