torsdag 9 september 2010

Gjorde som björnen

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ja, ni får ursäkta att jag önskar God Morgon såhär mitt på förmiddagen, när de flesta varit på jobb/i farten flera timmar redan OCH att det varit knäpptyst på bloggen hela veckan! Orsaken har ni kanske redan listat ut...jag gjorde som björnen...gick i ide! Jo, medicinerna och hela ruljansen tog ut sin rätt och jag har varit såååå trött att jag mest sovit denna vecka. Ja-a, nu förstår jag faktiskt varför man för 2 veckors sjukledighet efter ett såpass "litet" ingrepp ändå! Dessutom har J. varit/är borta på arbetsresa så det har varit full rulle med barnen på kvällarna. MEN! NU är det dags att vakna och jag känner mej som en ny människa! =)


Jag har ju inte så mycket nytt att rapportera (ifall ni inte råkar vara intresserade av drömtydning;), men jag märkte att ChillNorway har anlänt till butikerna nu...så skynda, skynda om du vill ha ditt eget lilla mästerverk! =) Annars får jag önska en trevlig fortsättning på veckan! Nu måste jag "kavla upp ärmarna", för här finns massor att ta igen i hushållet! Ha det bäst! C ya! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails