torsdag 23 september 2010

Semesterhusdrömmar

Image Hosted by ImageShack.us
Hallå i regnrusket!

Idag kan jag inte annat än att "ta till flykten". Inte för att jag skulle ha fått nog av hösten, mitt jobb eller så...inte alls! Nej, utav en helt annan orsak! Vårt hus svämmar över! Det hjälper inte hur jag än plockar och städar...tamburen svämmar över av leriga gummistövlar, vantar och galonbyxor. Tvättmaskinen går för högvarv och den redan tvättade byken ryms inte in i skåpen... För att inte tala om leksakerna, tuschpennorna och de ivrigt och finurligt tillverkade konstalstren som förgyller varje bord och hylla! Vad ta sej till? Hyra extra förråd, köpa större hus eller sälja på loppis???

Sälja på loppis! Skall ringa och boka bord imårgon, first thing! Sålänge tar jag till flykten! ;)

Härligare ställe att ta sin tillflykt till än Marianne Brandis och Keld Mikkelsens (paret bakom modehuset Day och Day Home) sommarhus i Karibien får man verkligen leta efter! En blandning av dansk enkelhet och internationella stillån, så fräscht!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Bilder: Sköna Hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails