torsdag 2 september 2010

I ärlighetens namn

Image Hosted by ImageShack.us
Hej på er gulliga läsare!


Idag luktar jag som ett utedass ur halsen (precis vad ni vill veta, eller hur!?;) och senaste natt grät jag..."like a baby"....Been walking down this road...


Image Hosted by ImageShack.us
Bild: vi.sualize.us

MEN eftersom jag i min blogg vill koncentrera mej på pärlorna i livet så viker jag genast in (försöker iallafall!) på en vackrare gata, NU! =)


Min allra bästaste J. (What would I do without you?;) har förberett, och börjat koka en gudomligt god morotssoppa...för min skull!!


Image Hosted by ImageShack.us



Tror att jag "tog en för stor bit" nämligen igår, när jag försökte äta en bit bröd och lite grynost. Rev antagligen upp något för smärtan var genast där och sedan gick det inte ens med yoghurt...men nu skall jag få den sammetslena underbara morotssoppan =)


Image Hosted by ImageShack.us

Sen måste jag skaffa ett tidsfördriv...något att sätta tankarna och koncentrationen på, så att "Mr. Pain" kan träda åt sidan. Tror jag skall börja sticka en grej! Jo, det skall jag! Visar senare, nu skall jag gå och äta den sammetslena soppan! =) C ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails