onsdag 22 september 2010

Sköna Scarf

Image Hosted by ImageShack.us
Idag har det varit en sån där krispigt vacker höstdag med solsken och vackra färger här hos oss! Tyvärr fanns det ingen tid för fotografering alls, men jag hoppas att vi får liknande väder till veckoslutet! Nu på kvällen var himlen alldeles klar och vattnet absolut spegelblankt...vilket lovar en kall natt om jag skall tro kära mor min (puss på dej)!

Kyliga höstmornar är det skönt att dra en mysig skarf runt halsen innan man ger sej ut och scarar kan man väl aldrig ha för många av, eller...???
Just nu skulla jag inte tacka nej till en Ester Eleonora...
 Image Hosted by ImageShack.us



finns på MILLAMI
Nu är det dags för mej att ta itu med lite hushållsbestyr innan jag stupar i säng...ville bara titta in och önska er en
God Natt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails