fredag 3 september 2010

Skapande fredag

Image Hosted by ImageShack.us

Och Halloj på Er, Gó vänner!=)

Här sprakar elden i spisen, halsen känns mycket bättre och humöret är på topp! Ute är det höst, och med besked! Vinden river i taket, det bullrar och knarrar i träd och tak. Riktigt mysigt att sitta inne med sin sticksöm framför elden! Jo, jag gjorde slag i saken och skaffade garn så nu har jag börjat sticka! Det är underligt hur en skapandeprocess kan ge sådan tillfredsställelse...

Image Hosted by ImageShack.us

Jag har färsökt anmäla mej till kurs i silversmide och fotografering idag också...visste nästan att det var lönlöst (de började ju ta emot anmälningar just under tiden för min operation...) men måste ju försöka...Överfullt!!.. var det förstås redan, men jag är på väntelista så nu håller jag tummarna! Kanske, kanske ändå....

Idag blir det myskväll här hos oss och jag hoppar över chipsen utan att ens pröva ,men ska försöka övertala J. att hämta en burk Häegen-Dazs eller Ben&Jerry´s så får jag lite gott ikväll också!;)

Image Hosted by ImageShack.us

Kan du gissa vad det skall bli?

Image Hosted by ImageShack.us

1 kommentar:

  1. Hej Netta :) Fina bilder. Jag ska också vara med i silversmedskurssen med mina kusiner om jag slipper. För jag är på 1 plats i "väntelistan"... För det var fullt redan efter en halvtimme då man fick börja boka. Men vi håller tummarna för båda :D
    Ha det bra!
    H:Emma :))

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails