tisdag 14 september 2010

Oh, min skapare!

Som jag sagt tidigare får jag en enorm "kick" av att pyssla och handarbeta, ja av skapande överlag! Jag vet en till som är lika "funttad"! Min kära lilla Lillpingla!


En morgon när vi var fullt upptagna på annat håll hade hon sysslesatt sej själv med att skapa lite egen konst till vårt hem! ;)


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Nästan varje dag kommer hon hem med något hon skapat på sitt "Kindis" och härom dagen såg den rosa, glittriga skapelsen ut såhär!


Image Hosted by ImageShack.us

En egen liten laptop! ;) (fastän hon har både Hello Kitty och Mumin laptops från förut...)


Image Hosted by ImageShack.us

Och igår var hon fullt sysselsatt med att...


Image Hosted by ImageShack.us

klippa...

Image Hosted by ImageShack.us

..bilder som hon limmade upp på vitt papper...att göra kollage med andra ord!

Image Hosted by ImageShack.us
Ja, även en 4-åring kan tydligen blogga...på sitt eget lilla vis! ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails