tisdag 21 september 2010

"Grå" vardag

Hej på er!

Tack för att ni tålmodigt fortsatt att titta in här trots den, minst sagt, "lata uppdateringen" under den senaste veckan! Det gläder mej att ni finner det meningsfullt(?!) att titta in! =)
Veckan som gått har varit hektisk...jag började jobba igen och har varit lite småkrasslig och jättetrött. Grynen har börjat på en massa fritidsaktiviteter, vilket är jättekul och jag är glad för det, men det innebär också en hel del kuskande hit och dit kvällstid.

Min fotografering har inte riktigt "velat lyckas" den senaste tiden, och en stund grubblade jag på ifall jag lyckats pillra in fel inställningar i något skede (utan att märka det själv) men till slut kunde jag inte annat än konstatera det oundvikliga...det blir helt enkelt inte lika bra bilder under en ruskig, grå höstdag som under en klar sommardag. Vi går mot kamos med andra ord, för man måste tydligen "tajma" precis rätt tidpunkt för att kunna ta bilder (inomhus) utan att behöva använda blixt!

Image Hosted by ImageShack.us

Imorse fick vi ett paket på nästan 4kg levererat till dörren just innan vi skulle iväg till jobb och förskolor...vi sparade det och öppnade det först på kvällen. Oj, oj vilka härligheter! Nu hoppas jag på en regnfri och klar, vacker höstdag inom kort! Då ska jag fotografera och visa vilka härligheter vi fick hemskickade från PompdeLux! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails