onsdag 30 oktober 2013

Chhatwal & Jonsson on my mind






 Hej hallå på er!
Det är verkligen bråda dagar nu just. 
Hinner bara hem och svänga efter jobbet innan kvällsaktiviteterna och mötena tar vid.
Därav den mycket krassa uppdateringen. 
När dagarna är så gedigna och tankarna går på högvarv för att få allt att funka så blir den sista stunden innan läggdags rena rama verklighetsflykten, en paus att hämta andan.
Då tar mina tankar mej till allt det vackra och "onödiga".
Dock är det vackra för mej väldigt nödvändigt för att jag skall orka.
Därför funderar jag nu allvarligt om jag inte borde ha klickat hem de blåa boxarna från 
Chhatwal & Jonsson också.
Bilden lånad
Nå, jag får bordlägga ärendet till nästa andhämtningspaus (imårgon)
för nu är det nog dags för slafen.
Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails