lördag 12 oktober 2013

Lite rock-lördag


Gokväll på er!
Ja, det var inte utan att jag kände mej lite "rock" idag när jag drog på mej de nya skorna för att trippa iväg med grynen och fina mamma genom den vackra höstnaturen till småstadens höstmarknad.
Faktiskt så var det på gränsen till att jag kände mej lite "wanna-be -17" och dragit av mej skorna igen.
Men sen tänkte jag "helsike heller...ingen har väl dött än av att någon sett lite tant-rockig ut".
Så... så fick det bli. Och jag såg faktiskt ingen segna ner när jag drog förbi.
Som tur!
;)
 



Så jag beslöt att visa dem lite mera av världen på en gång.
De satt fortfarande på foten när vi åkte till barndomsbryggan för att äta mammas supergoda saffranskyckling.
 

Höstvinden rev och slet i allt och jag hade tänkt fotografera lite strandvass vid vattenbrynet, men vinden hade rivit av alla "vippor" så att endast de torra gula grässtråna var kvar.
 

Nu har grynen sussat sött redan en stund och jag har en stund för mej själv.
Den skall jag nog använda till att flippa genom alla kanalerna.
Om jag skall se något yttepytte postivt med att hubben är borta, så är det väl att jag får flippa runt hur mycket som helst utan att han blir yr!
;)
Nighty night på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails