onsdag 9 oktober 2013

Lite i sänder


Hallå från sjukstugan!
Oh ja, här fortsätter vi med sjukstuga. Tösabiten var tillräckligt frisk för att åka till skola idag, men istället däckade gossen (blir väl min tur lagom till höstlovet).
Än en gång får jag sända stora bamsetackskramen till mamma och pappa för att de ställde upp som barnvakter medans jag var på jobb.

Tösen har just anlänt hem från konstskolan och medan hon var borta passade jag på att titta på videoläxa, Lou Rosslings "Levande". Den var såå braa. Jag skrattade och grät om vartannat!
Jag rekommenderar varmt, speciellt om du är pedagog..men ni andra också!
Har du möjlighet att se henne live så tveka inte!!
Håller också på att läsa hennes bok "Tänd dina stjärnögon".
Här kan du läsa mer om Lou om du inte känner till henne från förut.


Och så var det ju detdär Day home paketet från Campadre.
Tömmer det lite i sänder och idag har jag plockat upp en ljusstake och en dyna.
Det blir ännu ett par grejer att plocka upp, 
och det bästa sparar jag till fredag för den kräver nästan nystädat hus och blomster.
Men i morgon blir det nog en liten grej igen.
 


Jag tror sköldpaddan skall få flytta in hos gossen...eller tösen.
Få se vem som vill ha den.
 

Ha en riktigt skön kväll och
Hoppas du tittar in imorgon igen!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails