tisdag 6 juli 2010

Soldyrkan


Det blev en dag i solen igen! Undrar om detta redan kan gå under benämningen Soldyrkan!? ;) Nåja, alla vet vi att sol behöver vi för att orka genom den mörka vintern senare, men det gäller att vara försiktig!


Vi åkte till "barndomsbryggan" och välkomnades redan vid infarten av en buske doftande vita rosor, härligt! =)





Ser ni min Odd Molly ros?! ;) Nej, den har faktiskt funnits där långt innan Odd Molly lanserades på marknaden...men den passar ju bra till mina Odd Molly kläder iallafall! ;)




Det var så varmt att grynen hade svårt att hinna äta sina glassar innan solen tog dem...







Oj, vad det är länge sedan jag läst en inspirerande bok, men idag hade jag chansen!






På handen ser ni en trippelring som kära mamma och pappa har gett varsin åt mej och min syster...inuti bär de varsin inskription; today tomorrow always. Innebörden (och ringen) är så vacker, tycker jag!


(obs! min förlovnings- och vigselring går inte på mina fingrar för tillfället, därför är mitt ringfinger tomt...;)





Ja-a, det var tummen (tån) upp för denna härliga dag! ;)




Ett litet tips! Förut brände jag mej ALLTID i solen, fick ingen färg... MEN sen jag började äta Imedeen tan optimizer bränner jag mej nästan ALDRIG! Det är sant! Blir mycket fortare brun och färgen håller i sej mycket längre!





Men glöm iallafall inte bort solskyddskrämen!! Kolla klippet nedan! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails