fredag 9 juli 2010

Medducin, medducin med desamma!

De senaste dagarna har varit minst sagt nervfrätande och exhausting, men nu börjar det se ut som att det kommer att reda upp sej!



Som jag skrev tidigare har "lillpinglan" varit ordentligt sjuk och en kväll mätte jag 40 grader EFTER att jag gett henne febernedsättande! Den natten låg hon på akuten (jag var med förståss) medans läkarna skrapade sej i huvudet eftersom dom inte hade en aning om vad hon led av...:/





Mamma, jag mår inte bra!





Igår var vi 5h på samma ställe medans undersökningar pågick...hennes värden var då ännu högre. Vi har genomgått alla tänkbara undersökningar (inkl. lungröntgen och magultra...hon har nämligen haft ordentligt ont i magen) men ingenting har hittats...vilket ju på sätt och vis är en stor lättnad!


Jag måste lyfta på hatten för min härliga 7-åring, som fullt frisk orkade sitta med oss på akuten 5h utan att gnälla (fastän han var uuuuttråkad) när solen gassade på ute och alla andra låg på beachen! Han var så duktig!






Idag har vi första dagen utan skyhöga temperaturer (so far...peppar, peppar!) och det ser alltså ut som att medicinen biter på "vad-det-nu-är"!

Snart, mycket snart skall hon väl vara tillbaks "som sitt eget sanna jag-stark som Pippi"! ;)


1 kommentar:

  1. Va skönt att hon mår bättre, älskade lilla pingla!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails