fredag 23 juli 2010

Melody Gardot Deep within the corners of my mind

Hem ljuuuva hem!


Ja, vi är hemma igen efter en kort, men intensiv tripp till Pori Jazz i Björneborg. Vi har hunnit mysa lite tillsammans...spela Skipbo och titta på film men nu sussar Grynen i sina sängar. Huset är upp-och-ner men...amanhã, amanhã!


Vi lyssnade alltså på Melody Gardot (som gjorde en fantastisk konsert) och Toto. Jag har väl aldrig varit någon riktig Toto-fan, men känner väl till vissa låtar som körts om och om igen i min freestyle i slalombacken när jag var i tonåren =)... De gav en alldeles otroligt fin konsert och mångas ögon var nog lite blöta efter sista låten...det var ju deras nästsista konsert...ever, om man skall ta dem på orden!


Jag måste själv medge att jag fick gåshud och var tvungen att "svälja några gåner extra" när Melody sjöng min absoluta favorit ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails