måndag 12 juli 2010

Husdrömmar

Just nu plågas jag av HUSDRÖMMAR, big time!!


Googlar, läser husannonser och är allmännt virrig! Det har kanske sin förklaring i att vi flyttat så mycket att jag blivit lite "rastlös i själen" (och efter ca 3 år på samma ställe automatiskt börjar intressera mej för något nytt), men också för att vi har fått skäl att överväga en flytt...


Nåja, anyway så sitter jag i kärret nu...och mitt drömhus går inte att finna i vårt avlånga land...till ett rimligt pris vill säga...


Hurudant är mitt drömhus då?


Jo, det står på en strand invid havet...med svallande sanddyner och grästuvor alldeles nedanför verandan... Äh, vad smörigt det låter...


Har du sett filmen " Something´s gotta give" från 2003 med Diane Keaton, Keanu Reeves och Jack Nicholson? Ok, då vet du! ;) Här är några bilder iallafall...





















Sen måste det förstås finnas släta, svarta och vita stenar som jag och J. kan gå och plocka med grynen på stranden (preciis som i filmen, punkt)!



Om du inte har sett filmen men gillar romantisk och humoristisk drama i "New England-anda" så se den! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails