lördag 24 juli 2010

Jazzresa i bilder


Detta börjar visst bli lite av "min trademark" ;)).


Resan startade efter endast 2h sömn natten innan (pga vår kära dotters gränstestande (läs mega-trots-utbrott) mitt i natten. Vädret var varmt och efter en timmes resa stannade vi till för att hälsa på glada Ida på Dolly´s boutique. Fastän jag inte har varit speciellt förtjust i Redfootshoes, var mina fötter så svullna i sandalerna så jag kunde inte låta bli att prova om dom är så bekväma som alla påstår...OCH jag ger mej! De är faktiskt värda varje cent man betalar för dem! Titta bara på mina fötter...vilken lättnad...märkena efter sandalremmarna syns ännu!!!!





Modellen är Sex and the city:s Charlotte.



Väl framme i Björneborg bestämde vi oss för att skippa de två första "bändens" framträdanden och tog oss istället en riktigt god "middag" och strosade runt på stan innan vi gjorde oss i ordning för Melody Gardot och Toto.


Det visade sej vara TUR för världens oväder brakade lös med stormvindar och skyregn!


Under hela konserten med Melody Gardot och Toto var det mulet men uppehåll!









Precis när konserten var slut bröt solen sej fram igen! :)








Vi vandrade tillbaka till Jazzgatan genom ett vackert och festligt Björneborg.
















Alla hotell var fullbokade under hela jazzfestivalen men J:s arbetskamrat som är involverad i Jazzfestivalen hade fixat oss logi på hans systers joga- och massagecenter (där vi fick njuta av härlig fotmassage dagen efter konserten).


Packat och klart! Yes, this is me,( ready to go!)...bakom en smutsig spegel i jogasalen... På mej har jag jättebilliga "projektklänningen" som jag fyndade tidigare i veckan. :)




Hemma igen! Två sockerstinna, överglada gryn goofar sej och tävlar om vem som gör fulaste minen inför kameran! :)






1 kommentar:

  1. Netta,du har så roliga bilder. (eller de med dina skor bl.a)och fina bilder. =D Jätte fin blogg ;))
    H:Emma

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails