torsdag 26 augusti 2010

Still standing

Back in business- but still not! Förpassad till soffan är jag, men jag klagar inte...På soffan kan jag åtminstone sova små snuttar i gången...att lägga sej ner är otänkbart! Kära J. har laddat upp med isglass och filmer. Mami var in med en massa tidningar, tack gullet!! =)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Sneglar avundsjukt på grynens tallrikar...makaronilåda, slurp! På min meny står spenatsoppa...kall! Imårgon: Kycklingsoppa och tomatsoppa, kall! Hallonsoppa, blåbärssoppa, jordgubbssoppa...

Image Hosted by ImageShack.us
Nej, ägget åkte "på tvären"...ville inte ner, men det var iallaall vackert att titta på! ;)

Min bästa vän just nu är dock isvattnet...och tystnaden...och meducinen! Nej här är verkligen inte tyst, men jag är tyst! Meducinschemat är mycket strikt...6ggr i dygnet... även 2ggr per natt. Måste passa på att göra ett inlägg nu för 7o´clock meducinen gör mej alldeles "groggy"...hahaa..lite skoj får jag allt ha! ;) Hoppas dock att jag inte slocknar innan Ernst!

Trots små plågor...eller kanske "tack vare" dom är jag mycket tacksam...för att vi har en sjukvård som fungerar! Skall försöka komma ihåg att varje frisk dag är en välsignelse! =)
Over and out för denna gång...Må bäst, alla glada där ute!

4 kommentarer:

  1. Kram och krya på dig önskar pinglemor och pinglefar...Hugo sänder en våt "slicke-puss"!

    SvaraRadera
  2. Paranemisia!
    Tv Eija

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!

    h.Kajsa

    SvaraRadera
  4. Tack ska ni ha! =) Det går framåt, sakta men säkert! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails