torsdag 19 augusti 2010

Lexington Fall 2010

Just nu går jag och längtar efter den krispiga, klara höstluften...att få dra på sej en ordentlig tröja och gå ut och bli lite rosig om kinderna och känna att "fräschare" än såhär kan inte luften bli!



Visst har det blivit kyligare...man pyltar på sej på morgonen och framåt lunch får man börja "splita av sej" för då är det för svettigt och svisch så kommer den kalla nordanvinden mitt i varma solskenet och innan man vet ordet av så har man dragit på sej en förkylning...


Sen jag köpte systemkameran har jag också gått och väntat på lövens färgkavalkad...föreställer mej att jag skall gå ut och promenera med Grynen som överlyckliga ska dansa runt bland löv i alla regnbågens färger och göra djupdykningar in i (obs! torra) lövhögar och bada runt så att mamsen får ta de allra vackraste fotografier...=)) Realistiskt?? Nej knappast, men man får ju alltid föreställa sej, eller hur! (och det kan vara halva nöjet i sej) =))



I väntan på den "riktiga hösten" kan man ju alltid mysa med höstiga bilder från Lexington !


Vilket påminner mej...måste fylla på vedförrådet inför höstens brasor i spisen och skaffa en ny mysig pläd att mysa under!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails