lördag 20 juli 2013

Rensa rensa, segla segla!


Todeloo!
I samband med våra projekt så har det ju rensats en hel del hemma.
När vi tapetserade om i killens rum och bytte ut det nauticala temat så blev bla en hel del dynor och täcken med det temat överlopps. När jag satt och funderade på om jag skull sälja dem på loppis eller  huuto.net så föll plötsligt tanken på pappas och mammas  segelbåt.

Hur i hela världen kan det komma sej att tanken aldrig fallit mej in tidigare?
En inredningsgalen som jag. Pappas segelbåt. Inreda.
Inga paralleller what-so-ever tidigare!!


Måste ju helt enkelt bero på den totala avkopplingen man/jag känner såfort vi anländer till bryggan där hon står, Ia-Linda. Tankarna slår liksom direkt in på en annan våglängd.
Avkoppling!


Men nu har alltså ett lass med Lexington, Gant och Riviera Maisons kuddar 
och filtar/täcken fått flytta in i båten.
Kan ju vara skönt att ha lite mjukt och fint att burra ner sej i mellan varven där också.


Nu får vi hålla tummarna att vi ännu får uppleva varma sköna seglarvindar denna sommar!
Just nu får man gå och intala sej själv att "näe, det e faktiskt inte höst än!" för det varma sommarvädret har inte visat sej här på länge tycker jag.


Ha en fin lördag alla goa!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails