torsdag 11 juli 2013

Drömmen

 Tjingeling!

Min mor har ett uttryck, "Mytchi vill ha meir å helveti vaar aldä full".
Alltid när jag drabbas av habegär som får mej att gå "completely bananas" över ngt så är det hennes ord som ringer i huvudet på mej och får mej att dra i nödbromsen. Åtminstone litegrann. :)

Suktar efter en Louis Vuitton Siracusa Gm Damier azur.
Lagon stor och med  lagom lång axelrem så man kan bära den"crossbody".

Samma modell i storlek mm är också fin, men den saknar handtag...
Tror jag skulle behöva (ett) handtag... ;)

Nå, det gäller att börja smuggla undan en slant i madrassen varje lönedag för att komma till målet.
Sen får vi se hur länge jag orkar ligga på madrassen utan att sprätta upp den för något annat...
Gäller att hålla huvudet kallt och ha tååålamood!
Inte min bästa egenskap när det gäller sånt här..

"mytchi vill ha meir...mytchi vill ha meir, mytchi vill ha meir..."
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails