torsdag 4 juli 2013

Att unna sej något

 Hallå på er!
Ibland måste man få unna sej något , bara för att, eller hur?
Det har iallafall jag gjort nu.
:)


En liten teaser!
Kan ni gissa vad som döljer sej i påsen?


Jo, en färdigt patinerad Louis Vuitton (alltså second hand) Neverfull MM.
Funderade på att köpa en helt ny, men gillar inte den ljusa färgen som lädret har när de är nya och jag har inte tålamod att "sola den" tills den har fått rätt färg.
Sparade inte speciellt mycket på att köpa Second hand, men varför köpa nytt och vänta när man hittar en begagnad i fin-fint skick!?
Så nu ger jag mej ut i svängen med min LV...

"Jag har en gammal moster, som heter Ingeborg
Jag brukar henne följa, när hon går till sitt torg
Såååhääär svajar väskan, ja väskan svajar sååå
Såååhär svajar väskan, jaaa väskan svajar SÅ!"

:)
Ha en finfin torsdag fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails