fredag 9 september 2011

Gillar just nu


Hubben säger att det ligger i generna när tösabiten allt som oftast utbrister "Mammaa...jag vill kööpa nåntiiing!". 
Själv gör det mej riktigt skrämd. Är det detta jag/vi hittils har lyckats lära henne under hennes 5-åriga liv? Nä, hon kan förstås väldigt mycket. Men jag menar utanför ramarna, sådär undermedvetet..."the hidden curricculum" du vet.
Tycker ju inte att jag e speciellt shoppaholic, men det är väl relativt antar jag.
Däremot dagdrömmar jag väldigt ofta om vad jag skulle vilja köpa.
  Just nu skulle jag väldans gärna gå bärsärkagång i utbudet från TineK.
tex följande skulle jag inte säga "nej tack" till...

 stolen oh jaa! Helst många...
 mattan, jepp!



lyktor...yes please

 vackra fat att duka upp godsaker på när höstnoolan viner där ute...


 Vackra askar att förvara allt "smågroll" i, som dräller omkring i alla hörn...
 OCH pluffsiga, muffsiga dynor att gräva ner sej med i soffan när regnet smattrar mot rutorna...Airyspunk och de smalrandiga e mina absoluta favoriter just nu!
 OOoh jaaa! Jag vill också köpa nånting! Men jag tränar på karaktären, både vad gäller shopping och moccarutor (kärleksmums tror jag de också kallas)! ;)
 
Bilderna är lånade från
där du kan shoppa loss ifall du inte är bosatt i Finland.
Rättelse! Perlan Living levererar numera även till Finland! Jeeiij! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails